Abonnement på TØJ

Et helt unikt brancheunivers for alle, der arbejder professionelt med eller i modebranchen. Vi samler den nyeste viden og inspiration i fem ugentlige nyhedsmails og fire årlige trykte brancheblade.

Som abonnent på TØJ får du en unik adgang til brancherelevante nyheder. Du får blandt andet indsigt i viden om nye tiltag, udviklingen hos brancheaktører og i branchen generelt. Samtidig får du input til produktudvikling i tråd med gældende trends og tendenser.

Det får du med dit abonnement

TØJ

Kick Off seminar
Gratis adgang for en person på pej gruppens årlige Kick off-seminar

Fire årlige udgivelser
Fire årlige udgaver af TØJ – inkl. to store messeudgaver

Online nyhedsportal
Adgang til online nyhedsportal med portrætter, baggrund mv.

Læs det online
Adgang til alle udgaver af branchebladet online

Modebranchens top 150 
Adgang til TØJs dynamiske top 150

Nyhedsmail
Daglig nyhedsmail med tophistorier i din indbakke

Regnskabsovervågning
Regnskabsovervågning på modevirksomheder

Trend, colour & stilguide
TØJs trend & colour guide + TØJs stilguide i de to messeudgaver

Rabatter 
Rabat på udvalgte seminarer

Pris: 1.995,-

Alle priser er ekskl. moms
Bestil abonnement

Har du spørgsmål til abonnementet så ring til 97 11 89 00

Spørgsmål & svar?

Hvad skrives der om i TØJ?
TØJ – Fashion & Business Trends formidler viden om design, trends, forbrug og økonomi. Vi skriver om brancheaktører, brands og produkter, sæsonernes trends og farver, detailbranchens udvikling samt de vigtigste modemesser og -events.

Hvor ofte er der nyt?
Lige så tit det er nødvendigt. Dog udkommer det fysiske tidsskrift TØJ 4 gange årligt. Alle disse artikler kan selvfølgelig også læses online, og du kan kommentere på udvalgte af dem. Derudover sender TØJ fem ugentlige nyhedsmails med de vigtigste opdateringer fra branchen.

Hvem er målgruppen for TØJ?
TØJ er skrevet til indehavere, direktører, kædechefer, butikschefer, indkøbschefer, salgschefer, marketingfolk, designere og produktudviklere.

Jeg bruger TØJ og deres online update rigtig meget til at give mig de nyeste informationer om, hvad der sker i vores branche. Det giver mig et konkret indblik i, hvordan mine kære kollegaer klarer sig, hvad de laver af spændende ting, og ikke mindst hvad der rører sig i tiden. Og så ser jeg altid frem til at få deres messeudgaver i hånden og læse dem igennem for gode og spændende artikler med nye tiltag hos diverse brands.Preben Laust, administrerende direktør hos Second Female (Abonnent)